FUTBOL

Diego Rossi, Arda Güler ve Altay Bayındır’dan galibiyet değerlendirmesi

13 Mart 2022 Pazar 21:37

Aytemiz Alanyaspor karşısında alınan 5-2’lik galibiyete golleriyle katkı veren futbolcularımız Arda Güler ve Diego Rossi ile önemli kurtarışlara imza atan kaptan Altay Bayındır, maçın ardından yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu.

Diego Rossi: Bugünkü galibiyetten dolayı çok mutluyum. Buraya da kazanmaya gelmiştik. Bugünkü maç bizim için çok önemliydi. Ne şanslıyım ki takımıma bu galibiyette yardım etme fırsatı buldum. Benim için önemli olan galip gelmekti. 

Arda Güler: Kazanmamız gereken önemli bir maçtı. Ben de sonradan girip katkı verdiğim için çok mutluyum. Tüm taraftarımıza armağan olsun.

(Fenerbahçe forması altında ilk golünü atması hakkında) Çok mutluyum, çok gururluyum, Allah’a şükürler olsun. İnşallah bu, bundan sonra atacağım gollerin devamını da getirir. Çok mutluyum.

Taraftarın inanılmaz desteği var. Hepsine çok teşekkür ederim. Takım içindeki ağabeylerim de gerek saha içinde gerekse saha dışında, bir şeye ihtiyacım olduğunda her zaman Türk/yabancı fark etmeksizin herkes yardımcı olmaya çalışıyor. Onlara da teşekkür ederim.

Altay Bayındır: Takımımızın verdiği mücadeleden dolayı herkese çok teşekkür ederim, çünkü herkes içten mücadele etti ve elinden geleni yaptı. 2-0’dan 2-2 olması bizim için kötü bir durumdu fakat sonra toparlamasını bildik. Mutluyuz. Takıma katkı sağladığım için, asist yaptığım için mutluyum. Açıkçası asist de düşündüğüm bir şeydi. Bu tarz önde baskı yapan oyuncuları bir uzun topta birebir bırakabiliyorsun. Rossi de sağ olsun golü buldu ki golü atması da önemliydi. Soyunma odasında birbirimize teşekkür ettik. Alanyaspor da çok iyi mücadele etti. Güzel ve seyir zevki yüksek bir maç olduğuna inanıyorum. Elimizden gelen mücadeleyi verdik. Hocamızın, bize maçtan önce söylediklerini sahada uyguladık. Güzel bir sonuç aldık. Aynı zamanda Arda’yı da tebrik ediyorum. Sonradan oyuna girdi ve takıma güzel katkı verdi. İnşallah bu şekilde kazanmaya devam ederiz.

(Takımda son zamanlarda neler değiştiğine dair) Mücadelemiz değişti. Saha içinde daha fazla mücadele etmemiz gerektiğini konuştuk. Hocamız da çok disiplinli bir şekilde takım için elinden geleni yapıyor. Bu duruma herkese bir reaksiyon veriyor. Sıkıntılı bir süreçten de geçtik. Camia olarak taraftarlarımızın da hak ettiği şeyleri onlara vermenin mücadelesi içerisindeyiz. Bundan sonra da kalan maçlarımızdaki mücadeleyi üstüne koyarak devam ettireceğiz. Dediğim gibi bugün güzel bir galibiyet aldık. Şimdi önümüzde kritik bir maç daha var, içeride oynayacağız. Taraftarlarımızla birlikte bir bütün şekilde mücadelemizi vereceğiz. İnşallah burada aldığımız galibiyeti orada da devam ettiririz.

(Taraftara bir çağrısı olup olmadığı yönünde) Çağrı yapılacak ya da söylenecek bir şey yok. Bu maçtan bir önceki maçta da ellerinden gelen her şeyi yaptılar, yapıyorlar da.. Mücadele veriyorlar, biz de onların mücadelesine karşın sahada bir reaksiyon veriyoruz, bir ruh koyuyoruz, bir karakter koyuyoruz. İnşallah onları mutlu ederiz. Bunun için de elimizden geleni sonuna kadar yapacağız.